Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:13:40+01:00
LATARNIK:
-niedorzeczny
-wykonuje pożyteczna pracę(gdy słońce wschodzi zapala lampe, a gdy zachodzi gasi ją)-według Małego Księcia
-sam mówi o swojej pracy, że jest straszna, ponieważ nie ma czasu na odpoczynek
-latarnik nie zajmuje sie tylko swoją osobą, nie jest podobny do mieszkańców innych planet,
-SYMBOLIZUJE PRACOHOLIKA

Geograf:
-bezmyślny
-leniwy
-ograniczony
-naiwny
SYMBOLIZUJE URZĘDNIKA ZAJĘTEGO SWOIMI DOKUMENTAMI

Król:
-samolubny,
-nietolerancyjny-nieznosi sprzeciwu
-władczy
-despotyczny
-śmieszny
-nieracjonalny
SYMBOLIZUJE TYPOWEGO DESPOTE

Pijak:
-udziela bezsensownych odpowiedzi,
-ma słabą wole
-mało rozmowny
-ponury
-wstydliwy
-niemądry
SYMBOLIZUJE LUDZI UZALEŻNIONYCH OD NAŁOGÓW

Próżny-Bufon:
-uwarza sie za najmądrzejszego, najmodniej ubranego i najpiekniejszego człowieka,
-mysli że ma wielu wielbicieli,
-oczekuje szacunku i uznania
-niedba o swoja planete,
-leniwy, próżny
SYMBOLIZUJE POSTAWE NARCYZA.

Bizmesmen:
-zapracowany
-dokładny
-dociekliwy
-złośliwy
-pomysłowy
-poważny
SYMBOLIZUJE METERIALISTÓW KTÓRZY MUSZA COS POSIADAĆ
2010-01-06T15:22:42+01:00
1 planeta - Król
*lubi rozkazywac
*chce rzadzic innymi
* jest apodyktyczny- narzuca swa wole
*oszukuje sam siebie, choc tak naprawde nie sprawuje wladzy takiej, jaka by chcial
*krol symbolizuje osobe, ktora chce dominowac i kierowac innymi, taki czlowiek nie liczy sie z potrzebami bliznich, traktuje ich przedmiotowo


2 planeta- Próżny
* łasy na pochwały
*wpada w samozachwyt
*uwaza sie za niezwyklego
*symbolizuje czlowieka ktory jestzarozumialy , przesadnie wierzy w swoje zdolnosci oraz wywyzsza sie

3 planeta- Pijak
*wstydzi sie tego ze pije
*jest ponury
*pije aby zapomniec o tym, ze sie wstydzi
*jest aoatyczny- niemoc dzialania
*popadl w nalog
*nie zrobil nic by wyrwac sie z jego szponow
*zdegradowany


4 planeta - Bankier
*sadzi, ze posiada wszystkie gwiazdy
*chciwy
*zatracony w bezsensownym dzialaniu
*

5 planeta -latarnik
*praca wypelnia mu cale zycie
*zbyt gorliwie wykonuje swoje obowiazki
*co minute zapala i zgasa latarnie