Odpowiedzi

2010-01-06T15:15:55+01:00
Bednarz- wyrabial recznie naczynia
krawiec- zajmowal sie szyciem
siodlarz - zajmowal sie wyrobe siodel
platnerz-wykonywal zbroje plytowe dla ludzi i koni
grabarz - pochowywal ciala na cementarzu
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:17:53+01:00
Płatnerz - Tworzenie zbroi. Najczęściej klientem był rycerz.
Krawiec - Szycie ubrań.
Bednarz - Robienie z drewna takich rzeczy jak: beczek, kadzi, balii, fas, maselnic, dzieży i łopat do chleba, konewek, wiader, cebrzyków, wanienek czy kufli.
Garbarz - Przetwarzanie skór na różnego rodzaju zbroje, ubrania.
Siodlarz - Naprawianie i tworzenie siodeł.
12 3 12