Odpowiedzi

2010-01-06T15:15:13+01:00
Ja zaprosiłbym Ebenezera Scrooga już po przemianie, ponieważ stał się on uwielbiającym święta, dobrym, szlachetnym i przyjacielskim człowiekiem.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:21:17+01:00
Ebenezer Scrooge z powieści Carola Dickensa, ponieważ chciałabym udowodnić mu jak ważne są święta dla ludzi wierzących.W ten cudowny dzień przecież wszystko może się zdarzyć,a że on był człowiekiem skąpym, pozbawionym najpiękniejszych uczuć udowodniłabym mu że jest to najwspanialszy dzień w roku.