Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:18:48+01:00
WITAM!


Dziękujemy

Dziękujemy panu
za wszystko co dla nas pan uczynił
że za nic złego nas pan nie winił
że miał dla nas tyle cierpliwości
żeby nie połamać sobie kości

Był pan dla nas jak ojciec
za to panu dziękujemy



POZDRO

oddaje ci prawa autorskie tego wiersza

poprosze o najlepsze

2010-01-06T15:19:04+01:00
Nasi nauczyciele z nami dzieciństwo przeżyli
Nasi nauczyciele dla nas mili byli
zawsze nam pomagają
i próśb naszych słuchają
bardzo im dziękujemy z całego serca
i życzymy by doszli do ślubnego kobierca:)