Zad: Uzupełnij tabelę, wpisując brakujące nazwy obiektów geograficznych lub współrzędne geograficzne określone z dokładnością do 1 stopnia.

Kontynent: Ameryka Południowa
Nazwa obiektu geograficznego: .................(Tu należy wpisać rozwiązanie)
Szerokość geograficzna: 33°S
Długość geograficzna: 70°W

Kontynent: Ameryka Południowa
Nazwa obiektu geograficznego: .....................
Szer. geograficzna: 23°S
Dł. geograficzna: 43°W

Kontynent: Australia
Nazwa obiektu geograficznego: Góra Strzeleckiego
Szer. geograficzna: ............
Dł. geograficzna: ....................

Kontynent: Antarktyda
Nazwa obiektu geograficznego: ..........................
Szer. geograficzna: 78°S
Dł. geograficzna: 107°E

Wiem, wiem trochę za późno się obudziłam- zadanie jest na jutro.
Za pomoc z góry dziękuję...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T21:01:42+02:00
Kontynent: Ameryka Południowa
Nazwa obiektu geograficznego: Aconcagua
Szerokość geograficzna: 33°S
Długość geograficzna: 70°W

Kontynent: Ameryka Południowa
Nazwa obiektu geograficznego:Rio de Janerio
Szer. geograficzna: 23°S
Dł. geograficzna: 43°W

Kontynent: Australia
Nazwa obiektu geograficznego: Góra Strzeleckiego
Szer. geograficzna:22°S
Dł. geograficzna:134°E

Kontynent: Antarktyda
Nazwa obiektu geograficznego:Wostok(stacja badawcza rosyjska)
Szer. geograficzna: 78°S
Dł. geograficzna: 107°E
7 4 7
2009-09-20T21:05:53+02:00
1. Aconcagua, najwyższy szczyt Ameryki Płd., 6960 m n.p.m.
2. Rio de Janeiro
3. Szer. : 40°S, Dł. : 146°E
4. Rów Bentleya, ok. 2540 - 2555 m p.p.m.
5 3 5