Odpowiedzi

2010-01-06T15:35:11+01:00
A) p=mv
p=5kg*10m/s=50
b)p=mv
p=5000kg*(4000m/3600s)=500000/9=55555,(5)
c) p=mv
p=0,0034kg*900m/s=3,06
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:35:38+01:00
A)m= 5kg
v=10 m/s

p=mv
p=5kg*10m/s=50kg*m/s

b)m = 5t = 5000 kg
v=40 km/h ≈ 11 m/s

p=mv
p=5000kg*11m/s=55000kg*m/s
lub
p=5t*40km/h=200t*km/h

c)m=3,4 g=0,0034kg
v=900m/s

p=mv
p=0,0034kg*900m/s=3,06kg*m/s
2010-01-06T15:42:29+01:00
A)
Dane:
m = 5 kg
V = 10 m/s

rozw.:
Pęd obliczamy ze wzoru:
p = m×V = 5 kg × 10 m/s = 50 [kg×m/s]

b)
Dane:
m = 5 t = 5000 kg
V = 40 km/h = 40 000 m/ 3600 s = 11,1 m/s
p = m×V = 5000 kg × 11,1 m/s = 5500 [kg×m/s]

c)
Dane:
m = 3,4 g = 0,0034 kg
V = 900 m/s
p = m×V = 0,0034 kg × 900 m/s = 3,06 [kg×m/s]