Napisz krótki dialog w gwarze młodzieżowej, wykorzystując wyrazy: impra, kumać bazę lub jarzyć, lipa(kłamstwo), mózg paruje(przemęczenie spowodowane nadmiarem nauki), muły(mięśnie), przegięcie, przekimać się(przenocować), tapeta(makijaż), teges, tekścić(mówić)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T20:32:57+02:00
-Siema
-O Siemanko
-Ide jutro na impre, idziesz ze mną?
-Nie wiem, starzy mi nie pozwolą.
-Oj przestań, wciśniesz im lipe,że idziesz do kumpeli zakuwać a pojdziemy na impre, no teges przecież trzeba odpocząć od tej budy, bo normalnie mózg paruje.Kumasz baze?
- No, ale nie wiem czy starzy na to pójdą, to bedzie chyba przegięcie.
-Oj wez nie dygaj.! Dobra idz się z tym przekimać, jutro mi dasz znać. Możesz troche potekscic starym. Jutro nałożysz jakąś tapetę i ruszamy. Zawiezie nas ten Robert co ma muły.
To naraska
-No narka.

10 4 10
2009-09-20T20:33:54+02:00
-Stary no! Kumasz bazę, nie?
-Ale jutro nie ma impry. To była taka lipa.
-A widzisz tę laskę? Ile ma na twarzy tapety? A ten jej facet? Widzisz jakie ma muły?!
-Przegięcie.
-No...
Od tego gadania mózg mi już paruje. Idę się przekimać.
3 3 3
2009-09-20T21:29:37+02:00
-Elo ziom! Ale impra była!
-elo! a gdzie?
-u krychola! nawet się tam przekimałem!
-już żałuję, a mój mózg paruje!
-no żałuj man, ale było lasek! Ale były też twe lalunie z tapetami!
-muły mi z trudem działają! Szkoda że nie byłem. Tekscij mi tu zaraz co tam bylo.
-ano ektra, ale lipa byla z dj, muzyke sam krychol puszczal z dvd. jarzysz?
-no jarze, jarze ziom. to troche cieniutko ale i tak zaluje. sory ale musze spadac, nara
-no spoko ziomie, nara
2 2 2