Małgosia marzy o podróży do Chin. Napisz, co może byc przeszkodą w zrealizowaniu tych planów.
Małgosia marzy o podróży do Chin. Napisz, co może byc przeszkodą w zrealizowaniu tych planów.
Oprócz:
- brak funduszy
- klimat
- daleka odległość
- brak znajomości języka
- nie pozwolą rodzice
- osoba bliska chora
- zly stan zdrowia

minimum 4 nie powtarzac sie bo bede uznawac za bledne oceniam naj warto

2

Odpowiedzi

2010-01-06T15:37:21+01:00
Może jeszcze hmm... no nie wiem może
-odwołany lot samolotu,
-możliwość gwałtu,
-możliwość śmierci,
-możliwość handlu nieletnimi,
No i to chyba tylko tyle...Więcej nie mogę wymyślić... ;]
20 2 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:45:00+01:00
- brak możliwości wyrobienia paszportu w tak krótkim czasie, po wcześniejszym zgubieniu pierwszego
- termin podróży do Chin pokrywa się z terminem egzaminów, które trzeba napisać
- lęk przed podróżą
- brak wolnych miejsc w środkach komunikacji międzynarodowej
- Małgosia zostaje pozbawiona wolności w dniu wyjazdu
23 3 23