Podane wartości siły zapisz w inny sposób.Zwróć uwagę na zastosowane przedrostki.
1kN = .....................N
1MN=......................N=.......................kN
5000N=..................kN=.......................MN
2 600 000 N= .....................kN=.............MN
3kN=.....................N=..................MN
6MN=.....................kN=.................N
0,003 kN=................N=-.................MN
0,000035MN=...............N=..................kN

3

Odpowiedzi

2010-01-06T15:40:33+01:00
1kN = 1000 N
1MN = 1000000 N = 1000 kN
5000N= 5kN = 0,005MN
2 600 000 N = 2 600 kN = 2,6 MN
3kN = 3000 = 0,003MN
6MN = 6000kN = 6000
0,003kN = 3N = 6000000
0,000035MN 3,5 N = 350kN


Chyba dobrze nie jestem pewien :D sam się tego ucze dopiero
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:41:21+01:00
1kN = 1000 N
1MN= 1000000 N =100kN
5000N = 5kN = 0,005 MN
2 600 000 N = 2 600 kN = 2,6 MN
3kN = 3000 N =0,003 MN
6MN = 600 kN = 600 000 N
0,003 kN = 3N = 0,000003 MN
0,000035 MN = 35 N = 0,35 kN
2010-01-06T15:41:32+01:00
1kN = 100 N
1MN= 1 000 000 N
5000N= 5 kN= 0,05 MN
2 600 000 N= 2600 kN= 2,6 MN
3kN= 300 N= 0,03MN
6MN= 600 kN = 6000 000 N
0,003 kN= 3N= 0,000 003 MN
0,000035MN= 35 N= 0,035 KN