Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:41:09+01:00
Destylacja - polega na rozdzieleniu mieszaniny cieczy różniących się wartościami temperatury wrzenia w wyniku ich kolejnego odparowania i skraplania.
3 2 3
2010-01-06T15:42:08+01:00
Destylacja jest to rozdzielenie ciekłej mieszaniny związków chemicznych przez odparowanie, a nastepnie skraplenie jej skladników..
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T15:42:28+01:00
Destylacja to rozdzielanie mieszaniny poprzez odparowywanie wody, a później skroplenie jej składników.
1 2 1