Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:44:33+01:00
X - pierwsza liczba
y - druga liczba

{x + y = 32
{x - y = -4
--------------
x + x + y - y = 32 - 4
2x = 28 / 2
x = 14

{x = 14
{x + y = 32

{x = 14
{14 + y = 32

{x = 14
{y = 32 - 14

{x = 14
{y = 18

Odpowiedź: Pierwsza liczba to 14, a druga 18.

Jak dobrze to daj naj! :)
2010-01-06T15:44:59+01:00
X+y=32
x-y=-4

x=32-y

32-y-y=-4
36=2y
y=18

x=32-y
x=32-18
x=14


Odp: są to liczby 18 i 14

Mam nadzieję, że pomogłam i liczę na naj;)
1 5 1