Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T15:48:22+01:00
1.Wybranie Rolanda na dwudzce pozostałą częścia wojska.
2.Odjazd króla.
3.Kłótnia przyjaciół .
4.Ujżenie przeciwników.
5.Walka z poganami.
6.Zamirzki we Francji.
7.Dalsze wczęcie bitwy.
8.Zabicie większości wojska Francuzkiego.
9.Roland sam na polu bitwy.
10.Bohaterska śmierć rycerza.

licze na naj:D
dostałam za to 2 lata temu 5:D
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:52:27+01:00
1 . Karol Wielki po spustoszeniu Hiszpani powraca do Francji .
2. Uzbrojeni poganie , powiadomieni o trasie wyprawy przez Ganelona , szykują się w lesie zasadzkę
3. Karol Wielki wyznacza Rolanda na dowódcę tylnej straży
4. Przyjaciel Rolanda Oliwier prosi kompana o wezwanie pomocy
5. Roland odmawia i przygotowuje się do walki .
6. Roland , Oliwier , Arcybiskup Turpin oraz 12 parów zaciekle walczą z wrogiem
7. Saraceni wygrywają potyczkę i mordują oddział hrabiego Rolanda
8. Roland dmie w róg , aby ostrzec króla
9. Karol Wielki dowiaduje się o bitwie i postanawia powrócić do walki
10. Saraceni uciekają w strachu przed królem Franków .
11. Podstępny Saracen próbuje odebrać miecz Rolandowi
12. Siostrzeniec króla zabija rogiem wroga
13. Roland usiłuje zniszczyć magiczny miecz Durendal
14. Roland odnajduje ciała przyjaciół i przenosi ich w jedno miejsce , by otrzymały pośmiertne błogosławieństwo .
15. Roland na wzgórzu nad sosną , zwrócony twarzą do Hiszpanii , kona .
16. Hrabia dokonując rachunku rumienia oddaje lenno Bogu .
17 . Aniołowie zstępują po duszę Rolanda
5 2 5