Dokończ zdania . ;D ::
1. Ciało pozostaje w spoczynku , gdy.....

2. Wypadkowa sił o tym samym kierunku i tych samych zwrotach ma następujące cechy ........

3. Wypadkowa sił o tym samym kierunku i przeciwnych zwrotach ma następujące cechy ......

2

Odpowiedzi

2010-01-06T15:45:39+01:00
Ciało pozostaje w spoczynku gdy się nie rusza .
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T15:47:14+01:00
1. Ciało pozostaje w spoczynku , gdy siły się równoważą .
2. Wypadkowa sił o tym samym kierunku i tych samych zwrotach ma następujące cechy : jest równa sumie sił składowych , ma taki sam kierunek , zwrot , wartość jest równa sumie sił , taki sam punkt przyłożenia .
3. Wypadkowa sił o tym samym kierunku i przeciwnych zwrotach ma następujące cechy : wypadkowa będzie równa różnicy sił , posiada zwrot większej siły .

:D