Odpowiedzi

2010-01-06T15:49:56+01:00
Rzeki:
Jukon; Mackenzie; Kolorado; Kolumbia; Rio Grande; Colorado;Missisipi Arkansas;* Ohio;* Mis-souri*; Św. Wawrzyńca; Churchill x2; Nelson Saskatchewan*; Athabaska; Peace; Santiago;

Jeziora:
Wlk. J. Niedźwiedzie; Wlk. J. Niewolnicze; Athabaska; Reniferowe; Winnipeg; Górne; Michigan; Huron; Erie; Ontario; Wlk. J.Słone;
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:54:47+01:00
Rzeki:
*Amazonka
*Parana
*Madeira
*Mamore
*Beni


Jeziora:
*Maracaibo
*Patos
*Titicaca
*Argentino
2010-01-06T15:58:25+01:00
Rzeki:
-Amazonka(6437km)
-Parana(4700km)
-MAmore-Madeira(4100km)
-Tocantis(2850km)
-Caqueta-Japuara(2820km)
-Sao Francisco(2800km)
-Orinoko(2740km)
-Purus(2400km)
Jeziora:
-Maracaibo(14 343km2)
-Patos(10 145)
-Titicaca(8 300)
-Poopo(2 500)
-Mirim(2 965)