1.nieznacznie krótsza od wisły(4)
2.płynie z beskidów.(5)
3.zatoka ograniczona mierzeją helską.(5)
4.piaszczysta nad morzem.(5)

ile ma kilometrów mierzeja helska??
opis jak twoim zdaniem może wyglądać ten fragment wybrzeża w przeszłości.(mierzeja helska)

2

Odpowiedzi

2010-01-06T15:52:14+01:00
1 . Odra
2 . NIE WIEM
3. Z. GDAŃSKA
4 . PLAŻA



NIE WIEM


MIERZEJA MOŻESIĘ ZAMKNĄĆ DO KOŃCA I STWORZYĆ PRZYBRZEŻNE JEZIORO
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:54:50+01:00
Też to mialam'

1 odra


3 pucka
4 plaża


dla mnie to ona ma 30 km.
1 5 1