Odpowiedzi

2010-01-06T15:52:53+01:00
Dane V = 4cm ³
m = 31,2g .
Szukane: d=?
Obliczenia: d=m/V
d= 31,2 g/4cm³=7,8g/cm³
Gęstość żelaza wynosi: 7,8g/cm³
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:53:32+01:00
D=m/v

m=31,2 g
v=4cm

d=31,2/4 = 7,8 g/cm3
4 3 4
2010-01-06T15:57:43+01:00
Wzór na gęstość : d= m/v
Dane :
m = 31,2 g
v = 4cm
Rozwiązanie :
d= 31,2 : 4 = 7,8g
Odpowiedź :
7,8 g/cm sześcienny
2 3 2