Zadanie dotyczy Opowieści Wigilijnej , wlasciwie jednego fragmentu / Strofa pierwsza . Duch Marleya .
z tego fragmentu do wyboru zadanie

1. Charakterystyka Ebenzera Scrooge'a

2. Napisz list do Scrooge'a w , którym wyrazisz swój pozytywny stosunek do świąt Bożego Narodzenia .

Prosze tylko aby prac nie kopiować z internetu ,

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T16:01:10+01:00
Charakterystyka Ebenezera Scrooga :
Co Robi ? Jaki Jest ?
- jest chorobliwie skąpy ; kutwa , sknera , chciwiec , dusigrosz , skąpiec .
-zmusza do ciężkiej pracy swojego pracownika Boba wynagradzając go marnym groszem .
- nie wierzy w Boże Narodzenie , uważa je za totalną bzdurę .
- nie uznaje dobroczynności , nie utrzymuje kontaktów ze swoim siostrzeńcem , który jest dla niego jedyną rodziną .
- nigdy nie ma humoru , jest zawsze ponury , krzyczy na ludzi , szczególnie dzieci .
- nie ma pozytywnej opinii w środowisku , wszyscy się go boją , jest on egoistą , skąpym starcem .
List :
niestety nie mam pomysłu , ale jak chcesz jakieś info na temat lektury , to pytaj .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T16:05:19+01:00
Miejscowość,data
Drogi Panie Scrog'e


W tym liście chciałabym powiedzieć kilka słów o Bożym narodzeniu.Wiem, iz pan nie jest zwolennikiem tego święta i to jest dla mnie bardzo przykrym faktem.
Chciałabym zapoznać pana z mocą i pięknośćią tego dnia. Jest to dzień szczególny ponieważ tylko raz w roku panuje taka pełna ogromu miłości atmosfera. Wspólna kolacja wigilijna. Wspomnienia. Dzielenie się opłatkiem i obdarowywanie się prezentami. Uśmiechy na twarzach dzieci które są bezcenne sprawiają radość a w sercu robi sie cieplej.Naprawdę warto jest to przezyć i uwierzyć w magię swiąt.Otworzyć się na miłość i rodzinę, zjednoczyć się z nimi.
Na koniec chciałabym złożyć panu najserdeczniejsze życzenia i życzyć wiary i miłości.
Z poważaniem.


Magicheart18