Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T21:06:29+02:00
Słowa te mówią o problemie kraju. Kraju dla którego należy coś zrobić. Kraju, który zajęty jest problematyką inną niż problematyką narodu. Jest to również nawoływanie do patriotyzmu. Zróbmy coś dla kraju, a kiedy będziemy potrzebować pomocy od państwa ono nam ją da. Odwdzięczy się tym samym
2009-09-20T21:22:40+02:00
Prezydent mówi że nie należy oczekiwać cudów od rządu, ale każdy z nas powinien się przyczynić do tego żeby nasz kraj stał się lepszy....
Jego rada jest słuszna.
wystarczy pomyśleć jak komfortowo było by żyć w kraju, który my, ludzie sami ulepszamy, cały szeżył by się postęp....
a ludzie czekając na rząd będą wręcz odwrotnie cały czas się cofać w rozwoju...