Czy ucieczka od problemów jest dobrym wyjściem z sytuacji? Podaj kilka argumentów potwierdzajacych twoją opinię.Zapytaj o zdanie rodziców.Wyszukaj na ten temat artykuły w młodzieżowych gazetach. Porównaj swoją argumentacje z argumentacja dorosłych.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T16:12:16+01:00
Według mnie ucieczka od problemów nie jest dobrym wyjściem, ponieważ każdy człowiek, gdy dorośnie powinien umieć poradzić sobie z nimi .
Musi umieć wyjść z problemu (np.: długu)

Moi rodzice w stu procentach zgadzają się z moim zdaniem.

Nie znalazłam artykułu w gazecie.
2010-01-06T16:15:27+01:00
Uważam ,że uciekanie od problemów to nie jest dob
re ,poniewaz w tedy ich nie mozemy rozwiazac.A jednego problemu w tedy tworzą sie wiewsze i wiewsze problemy.