Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T16:00:01+01:00
Mikołaj Kopernik

Mikołaj Kopernik to bez wątpienia jeden z największych atronomów w historii, nie tylko Polski, ale i całego świata. Zmienił on całkowicie światopogląd ludzkości na sprawy świata, jego postrzegania, otworzył ludziom horyzonty, choć nie przyszło mu to łatwo. Z naszej perspektywy wydaje się, że dokonanie czegoś takiego było łatwe, wystarczyło wyciągnąć logiczne wnioski. Coś co dla nas jest oczywiste, ludziom kilkaset lat temu spędzało sen z powiek. Zapraszam do zapoznania się z biografią prawdziwego geniusza, człowieka odważnego, który nie bał się wygłaszać niepopularnych w owym czasie teorii. Zapraszam do zapoznania się z biografią człowieka, który zatrzymał Słońce, a wprawił w ruch Ziemię.

To nie jest z wikipedii
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T16:37:47+01:00
Mikołaj Kopernik-Astronauta
Henryk Sienkiewicz-pisarz
Władysław Reymont-
Maria ....- chemik itd
Władysław R...-pisarz laureat nagrody nobla
Karol Wojtyła-ojciec święty, papież
Fryderyk Chopin-wielki muzyk...