Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T16:03:18+01:00
1)akcja ma charakter dramatyczny,
2)elementy realne mieszają się z fantastycznymi,
3)panuje nastrój grozy i tajemniczości,
4)w tekście dramatu pojawiają się elementy innych rodzajów literackich, np. liryki, epiki.
2 4 2
2010-01-06T16:03:49+01:00
Cechy dramatu :
- postacie są charakteryzowane przez czyny i słowa
- minimalne wypowiedzi narratora
- ustalona akcja (rozpoczęcie,rozwinięcie, zakończenie)
- bardzo dużo dialogów i monologów
- opisy sytuacji na scenie
- zakończenie jest tragiczne lub szczęśliwe
1 4 1