Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T16:08:16+01:00
Dramat filmowy

Dramat kryminalny

Dramat liturgiczny

Dramat niesceniczny

Dramat romantyczny

Dramat poetycki

Dramat satyrowy

Dramat groteskowy

Dramat mieszczański

Dramat obyczajowo-psychologiczny
3 5 3
2010-01-06T16:09:04+01:00
Dramat:
-romantyczny,
-filmowy,
-poetycki,
-satyrowy,
-sceniczny,
-mieszczański,
-obyczajowy,
-groteskowy,
-psychologiczny,
-komediodramat,
-melodramat.
6 3 6