Odpowiedzi

2010-01-06T16:09:10+01:00
Ehh, najpierw rysujesz 180 (czyli prostą), potem dodajesz 100 stopni, co w tym trudnego?
Po prostu bierzesz kątomierz z drugiej strony i dodajesz tą wartość do 180, której brakuje... Nie mam pojęcia jak to wytłumaczyć prościej, przecież to banał...
  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T16:10:45+01:00
Rysujesz kreskę przykładasz kątomierz 0 na końcy tego odcinka patrzysz gdie jest 80 stopni robisz tam kropkę i łączysz z drugim końcem odcinka i robisz łuk tam gdzie jest więcej miejsca
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T16:13:47+01:00
Jak? poprostu rysyujesz prostą linie i odwracasz kontomierz o 180 stopni i zaznaczasz sobie punkt gdzie jest 100 stopni i poprawiasz linijką lub ekierką
zaznaczasz na stronie zewnetrznej łuk
dodaje załącznik ;)
8 4 8