Odpowiedzi

2010-01-06T16:40:50+01:00
10% X / 10
200% X * 2
30% (X / 10) * 3
150% (X / 10) * 15
5% (X / 100) * 5
99% (X / 100) * 99
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T16:42:05+01:00
10%danej liczby 200%danej liczby
30%danej liczby 150%danej liczby
5%danej liczby 99%danej liczby

10% to 0,10 liczby 1
200% to 2,00 liczby 1
30% to 0,30 liczby 1
150% to 1,50 liczby 1
5% to 0,05 liczby 1
99% to 0,99 liczby 1
dajesz to po przecinku