Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T16:42:07+01:00
Werona,...........
Drogi Romeo!
Na w stępie mojego litu chcem Cię przeprości ,ze nie mówie Ci tego prosto w oczy.Piszę do Ciebie ten list ,ponieważ mam dla Ciebie ważną informacje.Niestety jest to na pozur zła wiadomość.
Tą wiadomościa jest śmierć Julii.Wszyscy żałuja tak młodej śmierci twej ukochanej.Julia została pochowana w rodzinnym grobowcu Kapuletów.Julia naprawdę Cię kochała,powiedziała mi o tym.
Przybadź na grub swojej ukochanej by ją zobaczyc poraz ostatni.
Z poważaniem
oj.Laurenty

licze na naj;]
sama pisałam nie z neta tylko z mojego zeszytu,dostałam za to 5:D pare lat tem 2 znaczy;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T20:12:58+01:00
werona...np.(21.czerwca1813 rok.)


moj drogi romeo.


pisze do ciebie ten list poniewaz musze ci o czyms powiadomic a minaowicie jest to bardzo zła wiadomosc.twoja kochanka julia nie zyje.gdy sie o tym dowiedziałem to w to nie uwierzyłem.jet mi bardzo przykro z ego powodu ze taka młoda i piekna dziewczyna juz nie zyje.przed smiercia powiedziała mi w mojej celi ze cie bardzo kocha i kochac bedzie i nogdy o tobie nie zapomni.prawdopodobnie pogrzeb bedzie za 3 dni.dowiedz sie wszystkiego od julii niani.


ze smutkiem ojciec laurenty





mysle ze pomogłam;]
licze najlepsza
:p

p.s
to zadanie jest dobrze zrobione, bo brałam z zeszytu a doastałam za to 5.
:***