Odpowiedzi

2009-09-20T21:35:50+02:00
60 kg - masa Twojego organizmu
65% z 60 kg = 0,65*60 = 39 kg

4% z 39 kg = 0,04*39 = 1,56 kg - tyle traci dziennie Twój organizm.

Odp: Musisz codziennie pić 1, 56 litra wody.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T21:40:43+02:00
50 kg - tyle ważysz
65% z 50kg=0,65x50kg=32,5 kg-tyle jest wody

4% z 32,5 kg=0,04x32,5=1,3 kg.

Musisz codziennie pić 1,3 litra wody.
2 5 2