Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T21:45:16+02:00
Na początku był kamyk. Kamyk, szary mały, gładki. Rozmnożył się. Powstał drugi kamyk i tak powstawały kamyki. Dużo kamyków. I tak stała się ziemia kamienista. Kamyki poprzez ocieranie się tworzyły ziemię. I tak powstała ziemia ziemista. Kamyki i ziemia wymieszały się. Mamy już ZIEMIĘ. Czas na niebo. krzyki ściśnionych kamykow i ziemi ulatywaly daleko w górę, na końcu tej górki budowały niebieskie struktury i białe kłębiaste chmury. TAk powstało niebo. Z nieba padały krople, krople liści. Na niektórych znajdywały się nasionka. I tak powstały drzewa. Kiedyś z jednego z nich odpadła kora. POmieszana z ziemia i częścią nieba stworzyły istoty żywe i wreszcie człowieka.
2009-09-20T22:05:11+02:00
Napiszę Ci w skrocie co bym napisala.
Byla ksiezniczka innej planety strasznie rozpieszczona iwgl taka upierdliwa. i ona chciala miec wyspe, dostala wyspe. chciala konia miala konia, chciala wille miala wille. w koncu jej ojciec (krol) powiedzial DOSYC! stworzyl i wyslal ją na inna planete Ziemię ktora ksiezniczka nazwala na swoja czesc bo na imie miala Zimia.
pzdr. <3