Ola ma a lat i jest najstarsza z rodzeństwa. Renata jest od Oli młodsza o rok, Michał o 3 lata, Dorota o 6 lat, a Paweł jest młodszy od Oli dwa razy. Opisz za pomocą wyrażenia algebraicznego, ile rodzeństwo ma w sumie lat..


Pomózcie szybko.. Ważne

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T16:27:50+01:00
A+ a-1+a-3+a-6+a:2
licze na naj;]
służe pomocą w tgo typu zadaniach;]
2 3 2
2010-01-06T16:28:37+01:00
2010-01-06T16:32:54+01:00
Wiek Oli a
wiek Renaty a-1
wiek Michała a-3
wiek Doroty a-6
wiek Pawła 1/2a

a+a-1+a-3+a-6+1/2a=4,5a -10
1 5 1