Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T16:38:27+01:00
Bracia miesiące pomogli sierotce ponieważ bało im jej żal... Dziewczynka szła boso po śniegu i na pewno było jej zimno... Poza tym z pewnością zezłościła ich macocha sierotki która nie zważając na dobro dziewczynki wysłała ją po coś czego i tak wiedziała, że nie uda jej się zdobyć o tej porze roku. Sądzę także, że chcieli dać nauczkę złej macosze.
3 3 3
2010-01-06T16:39:42+01:00
Ponieważ miesiace chciały żeby sierotka była doceniona przez innych i zeby inni ludzie ja docenili.
5 1 5