Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T16:41:12+01:00
18.08 Godz. 7.00 wyjazd z Łęczycy, przejazd do Kolonii, zwiedzanie katedry i starówki. Godz. 20.00 wyjazd w dalszą drogę
19.08 Przyjazd wczesnym rankiem do Reims- miejsce koronacji królów Francji,zwiedzanie m.in. bazyliki św. Ramiego z XI w. , katedry koronacji królów, słynnych piwnic produkujących szampana, degustacja. Przejazd do Paryża. Ok. godz. 14.00 zakwaterowanie w hotelu, następnie popołudniowe zwiedzanie Paryża.
20.08 Zwiedzanie Paryża z przewodnikiem (w języku polskim) według ustalonego programu, nocleg w hotelu.
21.08 Dalsza część zwiedzania miasta, nocleg w hotelu.
22.08 Przejazd do Orleanu, zwiedzanie katedry Saint Croix, pomnika Joanny d'Arc, zabytkowej zabudowy rynku, realizacja programu Zamki nad Loarą zwiedzanie zamku Chambord, Blois, Chaverny, Chanonceou, Montresor. Nocleg w hotelu w Tours.
23.08 Kontynuacja programu Zamki nad Loarą Villndry, Azay-Le-Rideau, Chinon, Saumur, wycieczka piesza (ok. 6 km) szlakiem między zamkami nad Loara, nocleg w Tours.
24.08 Przejazd do Angers, zwiedzanie zamku oraz katedry w Chartres, zwiedzanie kolejnych zamków w okolicy, nocleg w Angers.
25.08 Przejazd do Paryża i kontynuacja zwiedzania stolicy Francji, nocleg w Paryżu.
26.08 Dokończenie programu realizowanego w Paryżu, w godzinach wieczornych wyjazd do Polski.
27.08 Przyjazd do Łęczycy w godzinach wieczornych
2010-01-06T16:41:25+01:00
1. DZIEŃ

Zbiórka uczestników i wyjazd z kraju według rozkładu.

Miejsce i godzina wyjazdu zostanie podana uczestnikowi po dokonaniu wyboru miejsca rozpoczęcia podróży. Przejazd nocny przez Niemcy do Francji.



2. DZIEŃ

Przyjazd do Paryża. Zakwaterowanie w hotelu. Przejazd środkami komunikacji miejskiej do centrum. Spacer przez plac Opery ze słynną operą Garnier, Plac Vendome z hotelem Ritz oraz domem w którym mieszkał i zmarł Fryderyk Chopin oraz kolumną z posągiem Napoleona, Wielkie Bulwary. Zwiedzanie galerii figur woskowych Grevin. Kolacja (fakultatywnie), nocleg w hotelu.



3. DZIEŃ

Śniadanie. Zwiedzanie muzeum perfum Fragonard. Następnie przejazd autokarem przez najpiękniejsze place Paryża: Plac Bastylii z nowoczesnym gmachem opery, plac Republiki, plac Zgody (Place de la Concorde) z 3200-letnim obeliskiem z Luksoru. Awangardowe Centrum Pompidou i słynną fontanną Strawińskiego oraz dzielnica Les Halles. Następnie

Luwr - jedno z najstarszych i najważniejszych na świecie muzeów i muzeum d'Orsay z obrazami największych impresjonistów. Kolacja (fakultatywnie). Wieczorem spacer po Polach Elizejskich oraz wejście na Łuk Triumfalny. Powrót do hotelu, nocleg.



4. DZIEŃ

Śniadanie. Spotkanie z polskojęzycznym przewodnikiem na 3-godzinny program specjalny Cafe Tours* i spacer po kawiarniach Paryża z degustacją kawy. Przejście po najsławniejszej arterii Paryża - Chaps Elysees z licznymi luksusowymi sklepami, kinami, kawiarniami, hotelami. Degustacja kawy w typowych paryskich kawiarenkach typu „Fauchon de Paris" - przy Madelaine i „Atelier Renault" na Champs Elysees. Kawiarnie oddalone jedna od drugiej około 10 - 15 min spacerkiem. W każdej kawiarni poczęstunek - filiżanką kawy z ciastkiem. Dołączenie do grupy i dalsze zwiedzanie Paryża.: Hotel des Invalides z grobowcem Napoleona, wjazd na wieżę Eiffla. Potem spacer na wyspę Cite z katedrą Notre Dame i do Dzielnicy Łacińskiej (Sorbona, Panteon, Ogród Luksemburski). Kolacja (fakultatywnie). Wieczorem rejs statkiem po Sekwanie. Powrót do hotelu, nocleg.

5. DZIEŃ

Przyjazd do Polski. Powrót do poszczególnych miejscowości.