Odpowiedzi

2010-01-06T16:47:41+01:00
45200 x 18% = 8136
45200 x 8136 = 533336
2 2 2
2010-01-06T16:49:59+01:00
45200 * 0.18%=813.6 to możemy zaokrąglić do 814
45200 + 814 = 46014
45200 + 46014 = 91214
odp w ciągu 2 miesięcy film oglonęło 91214 widzów
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T16:52:58+01:00
Mozesz to zrobic na proporcje:

45200 ----------- 100%
x ------------------ 118%

x=45200*118(kreska ułamkowa)100 = 53336 - tyle osob obejrzalo w sierpniu

53336+45200=98536 - tyle wciagu 2miesiecy

;P
1 5 1