Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T16:49:39+01:00
Droga Natalio!

Zapraszam Cię serdecznie na bal gimnazjalny, który odbędzie się dnia 23.01.2010 roku o godzinie 15.00 na sali gimnastycznej. Wstęp za jedyne 5 zł. Przewidziany jest konkurs na najładniejszy stój. Mam nadzieję, że przyjdziesz

Klaudia
3 4 3
2010-01-06T16:49:39+01:00
Zaproszenie
Gorąco zapraszam mojego kolegę Pawła Kowalskiego na bal gimnazjalny, który odbędzie sie 12 września, o godz. 16:30 na hali sportowej w Warszawie. Gwarantowana dobra zabawa !!
Tomek



(twoje imie, date mozesz sobie sam wybrac ;))
3 3 3
2010-01-06T16:50:47+01:00
zaproszenie!
mam zaszczyt zaprosic szanowna kolezanke ...............na bal gimnazialny ,ktory odbedzie sie w .......... o godzinie 15.00 ,dnia 10 maja 2010 roku
serdecznie zapraszam!
wiem tyle
4 4 4