Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T16:56:53+01:00
L. mn. Ksiądz
M. Księża
D. Księży
C. Księżom
B. Księży
N. z Księżmi
Msc. o Księżach
W. Księża

l. mn. Przyjaciel
M. Przyjaciele
D. Przyjaciół
C. Przyjaciołom
B. Przyjaciół
N. z Przyjaciółmi
Msc. o Przyjaciołach
W. Przyjaciele

l. mn. Hrabia
M. Hrabiowie
D. Hrabiów
C. Hrabiostwu
B. Hrabiów
N. z Hrabiami
Msc. o Hrabiach
W. Hrabiowie
Łooo troche trudne;)
2010-01-06T17:03:30+01:00
Ksiądz M. księża
D. księży
C. księżom
B.księży
N. księzmi
Ms. księzach
W. Księża!

przyjaciel: M.przyjaciele
D. przyjaciol
C. przyjaciolom
B.przyjaciol
N. przyjaciolmi
Ms.przyjaciolach
W.przyjaciele!

hrabia M. hrabiowie
D.hrabiów
C.hrabiom
B.hrabiów
N. hrabiami
Ms. hrabiach
W. hrabiowie
1 1 1
2010-01-06T17:32:39+01:00
Ksiądz
M.Księża
D. księży
C. księżom
B.księży
N. księzmi
Ms. księzach
W. Księża!

przyjaciel:
M.przyjaciele
D. przyjaciol
C. przyjaciolom
B.przyjaciol
N. przyjaciolmi
Ms.przyjaciolach
W.przyjaciele!

hrabia
M. hrabiowie

D.hrabiów
C.hrabiom
B.hrabiów
N. hrabiami
Ms. hrabiach
W. hrabiowie
1 1 1