Odpowiedzi

2010-01-06T16:49:11+01:00
Ponieważ w Zatoce Fińskiej i Zatoce Botnickiej jest mniejsza temperatura niż w Bałtyku i w Cieśninach Duńskich a co za tym idzie jest mniejsze parowanie a im mniejsze parowanie tym mniejsze zasolenie. Wpływa więcej rzek niż do Bałtyku.
31 3 31
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T16:49:55+01:00
Ponieważ w Zatoce Fińskiej i Botnickiej panuje bardziej surowy klimat (jest zimniej) i woda nie paruje. W Cieśninach Duńskich parowanie jest większe, więc woda szybciej paruje i dlatego jest więcej soli. Ponadto zatoki te znajdują się bliżej bardziej zasolonego Oceanu Spokojnego.
Myślę, że pomogłam.
60 4 60