Odpowiedzi

2010-01-06T16:49:28+01:00
Nauczył się przyjaźni , lis go nauczył.
Zdał sobie sprawę, że tęskni bardzo za swoją rózą.
Poznał smak śmierci.
2010-01-06T16:49:40+01:00
Przede wszystkim to że ziemia jest dużo dużo większa od od jego planety i innych planet które odwiedzał, a także to że jego róża nie jest jedyna na świecie bo jest takich pełno.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T16:55:02+01:00
Po pobycie na Ziemi, Mały Książę Zrozumiał wartość miłości: ,,Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest to, co niewidoczne dla oczu". Zrozumiał też wartość przyjaźni ,,Oswoić to znaczy stworzyć więzy[...]. Jeżeli mnie oswoisz, będziemy się nawzajem potrzebować. Będziesz dla mnie jedyny na świecie. I ja będę dla ciebie jedyny na świecie". Po spotkaniu z liskiem Książę znów poszedł spotkać się z różami i uświadomił sobie, że jego róża na rodzinnej planecie jest dla niego „jedyną na świecie”, ponieważ z nią zżył się i opiekował. Chłopiec uświadomił sobie, że był za młody by ją pokochać i że nie powinien od niej uciekać, tak samo jak uciekł ze swojej ojczyzny - planety B-612. W ten sposób dowiedział się co to jest miłość do innych istot i poszanowanie dla swojej ojczyzny.