Napisz czego dowiedziałeś się o postaci Robin Hooda z tekstu Tadeusza Kraszewskiego pt." Drużyna Robin Hooda"
Proszę o szybką odpowiedź, bo to na jutro... ;/ Najlepiej to rozwiązać szustoklasicie lub szustoklasisce bo ten tekst jest na stronie 161 w podręczniku "między nami" GWO

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T12:41:41+01:00
Siemka , jestem szostoklasista ale nie mam tego podrecznika , Mogl bys mi napisac ten test ? napewno rozwiarze :) pozdro
2010-01-09T18:18:49+01:00
Że Robi Hood był odważny ponieważ zaryzykował swoje życie strzelając z łuku w rozbójnika.Robina można nazwać szlachetnym rozbójnikiem