Odpowiedzi

2010-01-06T16:55:54+01:00
Linków nie mam.
Dedala i Ikara możesz znaleźć w opracowaniu lektur tylko że to jest streszczenie...
Ale na pewno jest w mitologi (zbiór wszystkich mitów-książka)
Na pewno znajdziesz ją w księgarni.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T17:04:33+01:00
Obrazy :
http://th.interia.pl/51,b326000af979815/Piola_Domenico_dedal_i_ikar_a.jpg

http://www.znanje.org/i/i25/05iv06/05iv0628/Grcka%20mitologija/Ostala%20bica%20i%20licnosti/Dedal%20i%20Ikar.JPG

Wiersze :
http://www.bryll.pl/x_ikar.htm
http://www.poema.art.pl/site/itm_58657_dedal_i_ikar.html

Mit :
http://pl.shvoong.com/books/mythology/1624225-mit-dedalu-ikarze/