Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T17:05:15+01:00
Wewnętrzne czyli:
społeczne: niechęć obywateli do życia publicznego ,
niechęć do zaciągania się do armi,
poczucie bezustannego niebezpieczeństwa

gospodarcz:kryzys gospodarczy,
krótkotrwałe ferormy,
słaby rozwój handlu

zewnętrzne:
najazdy obcych plemion

licze na naj:D bo jest dobrze w ćwiczeniach mojej siostry tak jes a zresztą pamiętam wszytko z historui:D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T17:10:21+01:00

wewnetrzne : ,
niechęć do zaciągania się do armi,
niechęć obywateli do życia publicznego
poczucie niebiezpieczeństwa

kryzys gospodarczy
Był słaby rozwój handl

zewnętrzne:
najazdy obcych plemion


Myśle ze pomogłąm ;)
Licze na naj ;D