Odpowiedzi

2009-09-21T11:51:57+02:00
A)=7 jedna
b) (-7)=a jedna
c)(a)<10,7 nieskonczenie wiele
d) (a)<(-5) nieskonczenie wiele
e) 10<(a)<15 cztery
f) a<-100i(a)<150 249
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T12:22:18+02:00
Ustal ile jest liczb całkowitych spełniających warunek:a) (a)=7 b) (-7)=a c)(a)<10,7 d) (a)<(-5) e) 10<(a)<15 f) a<-100i(a)<150

domyślam się, że() to wartośc bezwzględna

(a)=7
a=7 lub a=-7 czyli dwie liczby
(-7)=a
a=7 jedna
(a)<10,7
a∈{-10,-9,-8,-7,-6,-5,-4,-3,-2-,-1,0-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10}-21 liczb
(a)<(-5)
-5<a<5 czyli -4,-3,-2,-1,0,1,2,3,4, --9 liczb
10<(a)<15 11,12,13,14,-11,-12,-13,-14 ---8 liczb
a<-100 i (a)<150 są to liczby od -149 do -101 czyli 49 liczb
12 4 12