Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T17:02:04+01:00
=-3+(4 i 13/14 *0,7):(-4,95)=-3+(69/14*7/10);(-4,95)=-3+(483/140):(-4,95)=-3+(483/140*100/495)=-3-48300/69300=-3-483/693=-3 i 483/693=-3i 161/231
2010-01-06T17:08:39+01:00
-3+[5-1/14*0.7]:(-4.95)=-3+[5-1/14*7/10]:(-4.95)=-3+[5-1/2*1/10]:(-4.95)=-3+[5-1/20]:(-4.95)=-3+[100/20-1/20]:(-4.95)=-3+99/20:(-495/100)=-3+99/20*(-100/495)=-3+1*(-5/5)=-3+1*(-1)=-3-1=-4