Witam!
Dostałem zadanie z niemieckiego, aby przetłumaczyć kilka tekstów na nasz język.

A. Wahrzeichen fur die Stadt Berlin und seit dem Mauerfall auch symbol fur die Einheit Deutschlands. 1788-1791 wurde das Brandeburger Tor von Langhans nach antikem Vorbild erbaut. 1793 wurde Schadows Quadrig mit den Siegesgottin wufgestellt.

B. Der Alexanderplatz ist einer Grossen Verkehrsknotenpunkte der Stadt. Alfred Doblin machte den Platz durch seinen Roman Beruhmt. Vom Platz der Vorkriegszeit ist lieder wenig erhalten. Ein Blick vom 365 meter hohen Fernsehturm ist Berlins hochstes Vergnugen. Am Fuss des Turms befindet sich dwie Marienkirche aus dem 13. Jahrhundertww. Hier befindet sich der altesten Wandgemalde Deutschlands.

C. Das Parlament hat seinen Sitz im umgebauten Reichstagsgebaude. Hier wwurde 1918 die Republik ausgerufen. Und hier begann 1933 auch ihr Untergang. Seit der Eroffnung im April 1999 steigen Milionen Besucher in die Reichstagskuppel

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T17:46:26+01:00
A.Punkt orientacyjny dla miasta Berlin od upadku muru berlińskiego, a także symbol jedności Niemiec. 1788-1791, Brama Brandenburska zbudowana przez Langhansa według antycznego wzoru. 1793 była ustawiana kwadrygę Schadows z Siegesgottin. (chyba powinno być aufgestellt, a nie wufgestellt)


B.Plac Alexandra jest wielkim węzłem komunikacyjnym miasta. Alfred Doblin tworzył plac poprzez jego powieść Beruhmt. . Z placu przed wojną otrzymał trochę piosenek. Patrząc z wysokiej na 365 metrów wieży telewizyjnych w najwyższej w Berlinie. U stóp wieży dwa Kościołe Mariackie z 13 stulecia. Oto najstarsze murale (malowidła ścienne) w Niemczech.

C. Parlament Europejski ma swoją siedzibę w budynku parlamentu. Tutaj w 1918 roku proklamowano republikę. I tutaj zaczęła się w 1933 roku i tu miał miejsce jej upadek. Od momentu otwarcia w kwietniu 1999 miliony odwiedzających wchodzą pod kopułę parlamentu.

Pozdrawiam;].
2010-01-08T19:00:50+01:00
A. Berlin przełomowe dla miasta od upadku muru berlińskiego, a także symbol jedności Niemiec. 1788-1791, Brama Brandenburska zbudowana przez Langhansa po zabytkowych modeli. 1793 Schadow był wufgestellt Quadrig z Siegesgottin.

B. Alexanderplatz wielkie węzły komunikacyjne miasta. Alfred Döblin miało miejsce powieści Famous. Z placu przed wojną otrzymał trochę piosenek. Patrzeć przez 365 metrów wysoka wieża telewizyjnych w najwyższej przyjemności Berlina. U stóp wieży dwie Kościół Mariacki z 13 Jahrhundertww. Oto najstarszy Wandgemalde Niemczech.

C. Parlament Europejski ma swoją siedzibę w przeliczeniu Reichstagsgebaude. Tutaj w 1918 roku proklamowano republikę. I tutaj zaczęła się w 1933 roku i jego upadek. Od momentu otwarcia w kwietniu 1999 odwiedzających mln wspinać się na kopułę Reichstagu