Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T11:18:54+02:00
Cena książki wzrosła o 3 zł co stanowiło 25 % jego wartości.Ile kosztowała książka przed podwyżka?
3zł:25%=³₂₅zł
³₂₅zł*100%=12zł
Książka przed podwyżką kosztowała 12 zł ; )
2009-09-21T11:24:19+02:00
3zl to 25% /•4
12zl to 100%
ksiazka kosztowalo 12zl
2009-09-21T11:36:34+02:00
100% : 25%=4
4 x 3= 12zł
4 x 3(25%)=12zŁ.

Książka przed podwyżką kosztowała 12zł.