Odpowiedzi

2009-09-21T11:31:49+02:00
Pole tego 1. większego = 10*10/2 = 50cm²
Pole tego 2. = 6*6/2 = 18cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T11:48:11+02:00
Trójkaty są podobne w skali k=10/4
a więc wysokości też są w takiej skali
10/4=h+4/h
10h=4h+16
6h=6
h=1cm
h+4=5cm
P małego=1/2 *4*1
P=2cm²
Pdużego=1/2*10*5
P=25cm²
1 5 1
2009-09-21T12:29:47+02:00


pole od podstawy do przedluzenia bokow 10•10/2 = 50cm²
pole od gorej mniejszej podstawy do przedluzenia bokow = 6•6/2 = 18cm²