Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T17:18:47+01:00
NA GORZE POWINIEN ZNAJDOWAC SIE NAGLOWEK I DATA NP.




WPADL POD METRO I PRZEZYL 06.01.2010
Wypadek zdarzyl sie w miejscowosci Beaverton w amerykanskim stanie.21-letni mezczyzna stal na peronie z grupa przyjaciol.Tuz przed przyjazdem pociaggu doszlo miedzy niemi do przepychanki.Mezczyzna stracil rownowage i wpadl pod pociag.Naszczescie nic mu sie nie stalo.



POD TYM POWINNA ZNAJDOWAC SIE MOTYWACJA W KTOREJ TLUMACZYSZ DLACZEGO NP.NIE POWINNO DOJSC DO TEGO ZDARZENIA.MOZESZ JA NAPISAC I CZYTAC
2010-01-06T17:27:21+01:00
Obejrzyj jakiś serwis informacyjny i napisz w tej prasówce co sie dziś ciekawego zdarzyło. Najlepiej aby to było ze świata polityki lub gospodarki ( w każdym razie tak nam mówiła nauczycielka od wosu ). Pamiętaj żeby napisać dzisiejszy dzień tygodnia ( czwartek ) , date ( 3.04.08 ) i jak już napiszesz to napisz skąd tego sie dowiedziałeś ( nazwę serwisu informacyjnego , który obejrzałeś , żeby napisać te informację , i kanał na którym było to emitowane , np. Fakty - TVN ) I muszą być 2 informacje , jedna z Polski , druga ze świata. W każdym razie my tak musimy robić.

Mam nadzieje że pomogłem

Załóż do tego jakiś zeszyt, cała notatka z jednego dnia nie powinna zająć więcej niż pół strony.

Możesz napisać tak:

Czwartek 3.04.08r.
Dziś w Polsce wydarzyło się: ( i tu piszesz co się wydarzyło )
Dziś na świecie wydarzyło się: ( i tu także piszesz co się wydarzyło )
( i na koniec " źródło " ) np. Wiadomości - TVP1

admin to nie jest kopiowane wiec nie życzę sobie ostrzeżenia. PozdraWIAM I MYŚLĘ ZE POMOGŁEM ^^