Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T17:08:47+01:00
A) 1-1-1=1-2=-1
b) 2(10+4) = 2*14 = 28
c) 1+1+2 = 4
2010-01-06T17:10:56+01:00
A)x2 + x - 1 dla x = -1,
(-1)²+(-1)-1=1-1-1=-1
( x2 - x do drugiej )
(-1)²-(-1)=1+1=2
b)2(-x+4) dla x = -10,
2*(10+4)=20+8=28
c)1 - y + x dla x=2 i y = -1
1-(-1)+2=1+1+2=4
2010-01-06T17:12:18+01:00
A) x²+x-1 = -1-1-1 = -3
b)2(-x+4)= -2x+4 = -2-10+4 = -12+4 = -4
c)1-y+x= 1+1+2 = 4