Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T17:08:32+01:00
6. -9-5b+4-b =-5-6*2=5-12=-7 dla b=2
7. -4-2+7a+4a =-6+11a=-6+11*-5=-6-55=-61 dla = a= -5
8.-z+4z-1-3 =3z-4=3*-4-4=-12-4=-16 d;a z= -4
9. -5+x-6x+5 =-5x=-5*-6=30 dla x= -6
10.y-1+y-8 =-9 dla y= -2
11. -2+8a-4-4a =-6+4a=-6+4*5=-6+20=14 dl a=5
1 5 1
2010-01-06T17:14:35+01:00
6. -9-5b+4-b=-5-6b=-5-6*2=-5-12=-17
7. -4-2+7a+4a=-6+11a=-6+11*(-5)=-6-55=-61
8.-z+4z-1-3=3z-4=3*(-4)-4=-12-4=-16
9. -5+x-6x+5=-5x=-5*(-6)=30
10. y-1+y-8=2y-9=2*(-2)-9=-4-9=-13
11. -2+8a-4-4a=-6+4a=-6+4*5=-6+20=14

* - to znak mnożenie
1 5 1
2010-01-06T17:15:19+01:00
-9-10+4-2 = -17
-6-35-20 = -61
4-16-1-3 = -16
-11+36+5 = 30
-3-10 = -13
-2+45-4-20 = 23
1 5 1