Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T17:10:48+01:00
Dla mnie muzyka jest pasją i całym moim życiem. Każda piosenka którą tylko słyszę opowiada o mnie, o moich dobrych i złych przeżyciach. Dzięki muzyce mogę się zapomnieć, przed nikim nie muszę udawać kim jestem.
2010-01-06T17:10:55+01:00
Muzyka jest dla mnie czymś co mnie relaksuje,jest to moje hobby i moja pasja.Poprzez muzykę można się wiele nauczyć.Można słuchać muzyki różnej.
2010-01-06T17:12:40+01:00
Muzyka dla mnie to jakby część świata ponieważ prawie wszystko jest związane z muzyką. Często ludzie słuchają muzyki na słuchawka le także słyszymy ją na dyskotekach, w radiu, na festiwalach, balach itp.