Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T14:38:49+01:00
Powszechne jest przekonanie, że za wszystko, co nas w życiu spotyka, odpowiedzialny jest właśnie Bóg, a my wobec jego woli jesteśmy bezradni, pokornie godzimy się więc na wszelkie cierpienia, które rzekomo dla nas przygotował. Bóg pomaga klerykowi w nauce o kościele. Gdy kleryk chce zostać księdzem to musi się dużo uczyć. Być w zakonie. Gdy sobie nie radzi to wtedy Pan wkracza do akcji. Pomaga mu, gdy chce zgrzeszyć. Wiara u każdego ma inną siłę, wywiera inny wpływ na jego postępowanie i zachowanie. Bóg pragnie, aby każdy poszedł do nieba, więc dobrym ludziom pomaga. Nawet jeśli kogoś ciągnie do zła Pan ustawia sytuacje tak aby człowiek mógł się zastanowić nad swoim postępowaniem.

Nie wiem czy o to chodziło, ale jeśli tak to proszę.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T16:48:00+01:00

Dla wielu osób Bóg to istota o nad ludzkich mocach wie o wszystkim, i każdemu potrafi wybaczyć.
Nie widzimy Go, a mimo to mocno wierzymy w Jego istnienie,
chociażby np.powietrze nie widzimy go,a ono istnieje.
Czytamy chociażby w jakimś piśmie ilu ludziom się objawił,
jak i również cudów jakich doświadczamy w życiu codziennym.
Jednak wiara ludzi jest dość słaba,
obecnie jest bardzo wiele pokus i nie każdy potrafi się od nich powstrzymać.Nie każdy w Boga wierzy,każdy Jego czyn ma jakieś zamierzenia.Czasami nie rozumiemy Jego decyzji.
Przykładem jest śmierć kogoś bliskiego,zazwyczaj zadajemy sobie pytanie: "dlaczego" ?
Każdego dnia wiele osób nagle czuje powołanie,
niektórzy dzielnie mu służą i trwają w nim.
Inni szybko się rezygnują.
Zadajmy sobie pytanie czy jest to jednak zasługa Boga,
czy innych zjawisk,sił nadprzyrodzonych ?
Myślę,że na wiele pytań nie znamy odpowiedzi.
Bóg pomaga klerykowi,daje mu siłę,chęć do działąnia.
Życie kleryka nie jest łatwe,by stać się księdzem musi wiele się uczyć.Czeka Go daleka droga do tego by być bardzo dobrym kapłanem.Wiara jest ułomna wielu z nas. Wiara u każdego ma inną siłę, wywiera inny wpływ na jego postępowanie i zachowanie.Bóg pragnie,by każdy zasłużył an miejsce w niebie, więc niesie pomoc ludziom.
Jeśli nawet ktoś jest blisko grzechowi,
potrafi dać czas do namysłu,przemyślenia.
Klerykom również pomaga wytrwać w tej drodze.

Nie wiem czy o to Ci chodziło,
ale proszę! ;)
1 5 1