Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T17:15:55+01:00
Broniły dobra
bogatym zabierały i biednym dawały
2010-01-06T17:15:57+01:00
Wszyscy kierują się odwgą i honorem..
Odwaga ponad wszystko!!
Itp..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T17:17:01+01:00
Wszystkie te postacie pomagały ludziom biednym i walczyły z bogatymi o pokój miedzy biednymi a bogatymi. Postacie te wyróżniały sie bohaterstwem, odwagą, męstwem i są godne naśladowania.