Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T14:02:06+02:00
Podróżujemy po świecie, szukając tego, czego nam trzeba, i wracamy do domu, aby to znaleźć'' . Według mnie wszystko czego szukamy mamy blisko siebie (pod nosem). Szukamy np. książki najpierw u ciotki itd a na końcu dopiero u siebie w domu, i oczywiście u nas jest.
Dla mnie ta sentencja jest typu : "najciemniej pod latarnią" czyli coś mam dosłownie koło siebie a i tak łaże po całym domu i tego szukam
6 2 6
2009-09-21T14:02:33+02:00
,, Podróżujemy po świecie, szukając tego, czego nam trzeba, i wracamy do domu, aby to znaleźć'' . Według mnie wszystko czego szukamy mamy blisko siebie (pod nosem). Szukamy np. książki najpierw u ciotki itd a na końcu dopiero u siebie w domu, i oczywiście u nas jest.


17 1 17